مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-23سياسي

مساجد را با حفظ سنت ها به سمت فعالیت های جدید سوق دهیم


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کلیسا، کنیسه و معبد محل عبادت بوده و در مجاورت شان کارهای اجتماعی نیز انجام می دهند، - رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کلیسا، کنیسه و معبد محل عبادت بوده و در مجاورت شان کارهای اجتماعی نیز انجام می دهند، افزود: این در حالی است که در دین مبین اسلام مسجد محل اجتماع مومنان تعریف شده و وقتی پیامبر اکرم(ص) مبعوث می شود از همان ابتدا بحث مسجد نبود، آن حضرت با ورود به مدینه وقتی اجتماعی اسلام شکل گرفت، نخستین مرکز تجمع مومنان را به نام مسجد ایجاد کرد.

خداوند مسجد را محل اجتماع مومنین با محور عبودیت و توحید معرفی می کند، بنابراین اولین مسجد در اسلام به همین کیفیت شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین ارزانی با حضور در برنامه در انتهای الوند با اشاره به کارکردهای متنوع مساجد اظهار کرد: مسجد رسانه دین باوران و موحدان است و امروز باید آنها را با حفظ سنت ها به سوی فعالیت های جدید سوق دهیم.

برنامه زنده در انتهای الوند شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، یک شنبه شب 31 مرداد ماه به مناسبت روز جهانی مسجد میزبان حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد را با حفظ سنت ها به سمت فعالیت های جدید سوق دهیم

مساجد را با حفظ سنت ها به سمت فعالیت های جدید سوق دهیم