مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-23سياسي

گاهی بیمارستان ها سنگر و خاکریز می شوند


اواسط دی ماه 98 هنوز بوی تأیید و تکذیب ورود کرونا به ایران بود که جان برکف گرفتند و بر عهدی که جهت حفاظت از جان مردم بدون توجه به رنگ، کیش و قومشان داشتند پایبند ماندند و برای این تعهدشان از جان و ما و خانواده گذشتند.

- ایسنا/اردبیل اواسط دی ماه 98 هنوز بوی تأیید و تکذیب ورود کرونا به ایران بود که جان برکف گرفتند و بر عهدی که جهت حفاظت از جان مردم بدون توجه به رنگ، کیش و قومشان داشتند پایبند ماندند و برای این تعهدشان از جان و ما و خانواده گذشتند.

آنها ماندند، سوختند و ساختند تا خانواده های کمتری داغدار عزیزانشان باشند، با حداقل ها پای به میدان گذاشتند و در جبهه مبارزه با کرونا جان دادند اما زیر تعهد نزدند.

اوایل امیدها بیشتر بود، رعایت پروتکل ها به جهت حساسیت جهانی در سطح بالایی بود اما به مرور مردم از رعایت پروتکل ها خسته شدند و وقتی در دنیا واکسن کرونا کشف شد انتظار می رفت که واکسن هر چه زودتر به ایران هم وارد شده و با واکسیناسیون عمومی مدافعان سلامت به روند عادی قبل از کرونا برگردند اما این رؤیا محقق نشد.

به مرور مردم میزان توجه به پروتکل ها را کاهش و کم رنگ کردند و فریادهای مدافعان سلامت در گلویشان خشک شد و امروز در برخی از شهرها و استان ها میزان رعایت پروتکل ها به کمتر از 40 درصد رسیده است و این کار را سخت تر و دشوارتر کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی بیمارستان ها سنگر و خاکریز می شوند

گاهی بیمارستان ها سنگر و خاکریز می شوند