مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-23سياسي

جدیدترین نسخه باور 373 با قابلیتی بیش از اس 400، رونمایی می شود


سردار مهدی فرحی معاون وزیر دفاع گفت: جدیدترین نسخه باور 373 در حال طراحی است و ان شاءالله به زودی این سامانه که قابلیتی بیش از اس 400 را دارد رونمایی خواهد شد.

- سردار مهدی فرحی معاون وزیر دفاع گفت: جدیدترین نسخه باور 373 در حال طراحی است و ان شاءالله به زودی این سامانه که قابلیتی بیش از اس 400 را دارد رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، سردار مهدی فرحی در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره پیشرفت های صنعت دفاعی کشور گفت: نیروهای مسلح توانسته اند تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی را برای خودکفایی در صنایع دفاعی بسیج کنند.

وی ادامه داد: ما امروز در عرصه راداری، پهپادی، موشکی، رزم زمینی و عرصه دریایی به پیشرفت های بسیار خوب و قابل توجهی رسیده ایم، به عنوان مثال در تولید سامانه های پدافندی توانستیم با استفاده از توان بومی به تولیدات بسیار پیشرفته و به روز دست یابیم که از نمونه آن می توان به سامانه باور 373 و سامانه سوم خرداد اشاره کرد.

سردار فرحی با اشاره به دلایل مختلف ورود صنایع دفاع به تولید انواع تجهیزات گفت: یکی از دلایلی که باعث شد ما وارد تولید سامانه های پدافندی شویم این بود که کشورهای خارجی این دستاوردها را به ما نمی دادند و ما مجبور شدیم وارد عرصه تولید این سامانه ها شویم و خوشبختانه با قیمت بسیار پایین تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین نسخه باور 373 با قابلیتی بیش از اس 400، رونمایی می شود

جدیدترین نسخه باور 373 با قابلیتی بیش از اس 400، رونمایی می شود