مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-23سياسي

جوابیه سامانه همتا به یک خبر


با توجه به قاچاق بودن این دستگاه ها، ثبت آن ها به استناد روشن شدن در شبکه و بدون طی هرگونه تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی، توأم با چشم پوشی گسترده و به جهت رعایت حال مردم و اصناف بوده است.

- در پی انتشار متنی در عصرایران به نقل از مخاطبان با عنوان غیرمنطقی بودن ارجاع به فروشنده برای تبلت های قاچاق قدیمی پاسخ به شرح زیر دریافت شده و منتشر می شود: طرح رجیستری جهت مبارزه با قاچاق دستگاه های سیم کارت خور از سال 96 برای موبایل آغاز شد و فاز دوم آن در مرداد 1400 برای موبایل واره ها (ازجمله تبلت) اجرایی گردید.

با اجرای این طرح، درصورتی که دستگاه به صورت قاچاق وارد کشور شده باشد، آنتن آن 30 روز پس از روشن شدن در شبکه قطع می شود.

با توجه به آن که پیش از هر دو فاز رجیستری، بخش غالب نیاز بازار از طریق قاچاق تأمین می شد و کالاها به مردم و یا اصناف فروخته شده بودند، جهت رعایت حال ایشان و اولویت قرار دادن برخورد با قاچاقچیان عمده، دستگاه هایی که به صورت طبیعی، تا پیش از تاریخ های اعلامی در شبکه اپراتوری کشور روشن شده بودند، ثبت گردیدند.

لازم به تذکر مجدد است با توجه به قاچاق بودن این دستگاه ها، ثبت آن ها به استناد روشن شدن در شبکه و بدون طی هرگونه تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی، توأم با چشم پوشی گسترده و به جهت رعایت حال مردم و اصناف بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سامانه همتا به یک خبر

جوابیه سامانه همتا به یک خبر