مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-23سياسي

نظری: پزشکان مدافعان بی ادعای سلامت هستند که باید به آنها توجه کرد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: پزشکان همیشه با مردم و در خدمت مردم هستند و خدمات آنها ، نامشان را در این روزهای سخت و نفسگیر جادوانه کرده است.

- علیرضا نظری نماینده مردم خمین در آنها ثابت کرد در این راه، بر قسم خود استوار هستند .

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت : تمام پزشکان و مدافعان سلامت که در این روزها مجاهدانه و با جان و دل، خدمت می کنند نامشان در تاریخ به نیکی ثبت می شود .

 وی با اشاره به لزوم پرهیز از دورهمی ها گفت: امسال به دلیل شرایط موجود و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم تجمع و حضور در اجتماعات، ناگزیر به تبریک از راه دور هستیم و ارادت قلبی خود را به این قشر ایثارگر صمیمانه عرض می نماییم .

نظری در ادامه از زحمات همه مدافعان سلامت و متولیان سلامت تشکر کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان نیاز به توجه بیش از پیش دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم .

نمایند مردم خمین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اقدامات نمایندگان استان مرکزی برای توسعه زیرساختهای سلامت در حوزه های انتخابیه خود گفت : کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه سلامت استان مرکزی در حال پیشرفت است و در حال حاضر نیز ، تلاش مجمع نمایندگان استان برنامه ریزی و اقدام مجدانه برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق مختلف استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: پزشکان مدافعان بی ادعای سلامت هستند که باید به آنها توجه کرد

نظری: پزشکان مدافعان بی ادعای سلامت هستند که باید به آنها توجه کرد