مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-23پزشكي

شتاب واکسیناسیون در شهرهای اردبیل


در روزهای بحرانی کرونا در استان اردبیل و تشدید ویروس دلتا، واکسیناسیون در شهرهای مختلف استان اردبیل شتاب بیشتری گرفته است.

- ایسنا/اردبیل در روزهای بحرانی کرونا در استان اردبیل و تشدید ویروس دلتا، واکسیناسیون در شهرهای مختلف استان اردبیل شتاب بیشتری گرفته است.

در شهرهای مختلف استان واکسیناسیون به عنوان یک ضرورت در مقابله با ویروس جهش یافته کرونا با شتاب بیشتری در حال انجام است تا جمعیت بیشتری در استان اردبیل و شهرهای مختلف در مقابله این ویروس منهوس واکسینه شده و سلامت خود را تضمین کنند.

از 330 هزار دوز واکسن تزریق شده در استان در مناطق مختلف و شهرهای متعدد استان اردبیل عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است که به گفته فرماندار شهرستان پارس آباد واکسیناسیون در این شهرستان پرجمعیت استان بعد از اردبیل سرعت مضاعفی پیدا کرده است.

ابراهیم امامی یکم شهریور اظهار کرد: در حال حاضر در این شهرستان در کمتر از 10 دقیقه گروه های سنی اعلام شده در مراکز بهداشتی و درمانی واکسینه شده و اولویت واکسیناسیون نیز گروه های سنی بالای 50 سال است.

وی تصریح کرد: در پارس آباد 39 خانه بهداشت، 13 مرکز بهداشت شهری، 11 پایگاه سلامت و سه مرکز تجمیعی عملیات واکسیناسیون را انجام می دهند که پیش بینی می شود در این شهرستان تا اواخر مهرماه واکسینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب واکسیناسیون در شهرهای اردبیل

شتاب واکسیناسیون در شهرهای اردبیل