مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-23اقتصادي

ورود 6 میلیون و 800 هزار تن انواع کالا به کشور


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری 118 فروند کشتی حامل کالا های اساسی در سال جاری در بندر امام خمینی خبر داد و گفت: در این مدت 6میلیون و 800هزار تن انواع کالا وارد ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، عادل دریس اظهار داشت: به دنبال ورود 118 فروند کشتی حامل کالا های اساسی در 5 ماهه نخست سال جاری، بیش از 6 میلیون و 800 هزار تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شد که رشد 17درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود : این میزان کالا که شامل دانه روغنی، کنجاله سویا، جو، روغن خوراکی و گندم است 5 میلیون و 713 هزار تن از آن با استفاده از ناوگان جاده ای و 12 هزار تن نیز از طریق ناوگان ریلی به منظور تسریع در خروج کالا های اساسی به مبادی مصرف در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد : تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از 6 میلیون تن انواع کالای اساسی با همکاری عوامل مختلف اجرایی از این بندر خارج شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به نگهداری بیش از 3 میلیون و 300 هزار تن انواع کالا های اساسی در مجتمع بندری امام خمینی گفت: با همکاری و هم افزایی دیگر دستگاه های اجرایی روند خروج کالا های اساسی از بندر امام خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 6 میلیون و 800 هزار تن انواع کالا به کشور

ورود 6 میلیون و 800 هزار تن انواع کالا به کشور