مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-23پزشكي

میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی درمان کرونا همچنان صعودی است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تداوم افزایش میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی درمان کرونا، از مثبت شدن بیش از 70 درصد تست های کرونا در استان قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیامک محبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم افزایش میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی بهداشت بیان کرد: البته تعطیلی روزهای اخیر می تواند به کنترل چرخش ویروس در جامعه کمک کند، به شرط آنکه مردم نیز رعایت بیشتری را در برنامه خود داشته باشند.

وی سپس به فعالیت 16 مرکز واکسیناسیون در شهرستان قم و 5 مرکز واکسیناسیون در بخش های استان توجه داد و گفت: معمولاً به صورت روزانه 12 تا 13 هزار دز واکسن کووید 19 در استان تزریق می شود که البته این عدد با تأمین بهتر واکسیناسیون از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند تا سقف 20 هزار دز نیز افزایش پیدا کند.

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه مشکلاتی در روزهای اخیر درباره تأمین واکسن وجود داشته است ابراز امیدواری کرد با واردات بیشتر واکسن و همچنین افزایش تولید واکسن ایرانی، سرعت واکسیناسیون نیز در کشور و در استان زیاد شود.

محبی درباره راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون در استان نیز گفت: فعلاً و تا زمانی که سهمیه واکسن استان افزایش نیابد، مرکز جدیدی را راه اندازی نمی کنیم، البته جانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی درمان کرونا همچنان صعودی است

میزان مراجعه مردم به مراکز سرپایی درمان کرونا همچنان صعودی است