مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-23حوادث

مشهد/ ماجرای سلفی پسر 15ساله از 2 جنایت ترسناک


این نوجوان شیشه ای، در همان بازجویی های اولیه به قتل پدر 45 ساله و مادربزرگ 75 ساله اش اعتراف کرد و مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت هایی که می کرد با پیراهنش خفه کرده (پیراهن مقتول) و پس از کشتن مادربزرگش، - این نوجوان شیشه ای، در همان بازجویی های اولیه به قتل پدر 45 ساله و مادربزرگ 75 ساله اش اعتراف کرد و مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت هایی که می کرد با پیراهنش خفه کرده (پیراهن مقتول) و پس از کشتن مادربزرگش، خانه را به آتش کشیده است.

پسر 15 ساله ای که در یک جنایت تکان دهنده، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و پس از فیلم برداری هنگام ارتکاب جنایت، اجساد را درون منزل به آتش کشیده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بامداد پنج شنبه گذشته، امدادگران آتش نشانی مشهد برای خاموش کردن شعله هایی که از یک منزل مسکونی زبانه می کشید، عازم شهرک مهرگان شدند و پس از ساعتی تلاش شعله های سرکش را فرونشاندند اما ناگهان در میان دودهای غلیظ، دو جسد نمایان شد که به طرز وحشتناکی در شعله های آتش سوخته بودند.

اگرچه بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که حادثه آتش سوزی غیرعمدی است اما باز هم قاضی ویژه قتل عمد، برای انجام تحقیقات بیشتر عازم محل وقوع آتش سوزی در بولوار شهید کشمیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد/ ماجرای سلفی پسر 15ساله از 2 جنایت ترسناک

مشهد/ ماجرای سلفی پسر 15ساله از 2 جنایت ترسناک