مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-23اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 3500 روستایی در یزد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه موفق تسهیلات به روستاییان و عشایر از ایجاد اشتغال برای 3 هزار و 536 نفر با تخصیص تسهیلات طرح های پایدار روستایی خبر داد.

- عماد تشکری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه طرح اشتغال روستاییان از سال 1396 آغاز شده اظهار کرد: به دستور رهبر معظم انقلاب و تصویب به صندوق توسعه ملی اجازه داده شد با تصویب هیأت امنای صندوق، معادل ریالی یک میلیارد و 500 میلیون دلار از منابع صندوق در اختیار بانک ها برای پرداخت تسهیلات قرار گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه این اعتبار نزد بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی  سپرده گذاری شده اضافه کرد: این منابع برای اعطای تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی برای ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت با اولویت روستاها و شهرهای واقع در مناطق مرزی و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه در استان نیز مجموع طرح های ارسال شده به بانک های استان دو هزار و 162 مورد بوده که بخش عمده ای از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات شده اند عنوان کرد: تاکنون دو هزار و 27 طرح از طرح های اشتغال روستایی و عشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 3500 روستایی در یزد

ایجاد اشتغال برای 3500 روستایی در یزد