مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-23پزشكي

از بانک شیر چه می دانید؟


رییس مرکز بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت فعالیت های این مرکز برای سلامت نوزدان نارس، گفت: در حال حاضر 30 مادر با این مرکز همکاری دارند و نیاز است که فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت فعالیت های این مرکز برای سلامت نوزدان نارس، گفت: در حال حاضر 30 مادر با این مرکز همکاری دارند و نیاز است که فرهنگ سازی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

دکتر هما بابایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی بانک شیر کرمانشاه از دو سال پیش، گفت: بانک شیر مادر محلی است که شیرهای اهدایی مادران را به روش صحیح جمع آوری و این شیرها را برای نوزادان نارس یا بیماری که از شیر مادر خودشان محروم هستند، آماده می کند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی برای نوزادانی که به هر دلیل از شیر مادر خود محروم هستند شیر دایه و یا شیر مادران دیگر که پاستوریزه شده باشد را توصیه می کند و برای همین راه اندازی بانک شیر جهت حفظ سلامت این نوزادان بسیار حائز اهمیت است.

این متخصص زنان و زایمان با اشاره به ارزش بالای شیر مادر برای نوزادان نارس و بیمار، گفت: شیر مادر فقط یک منبع تغذیه برای این نوزادان نیست، بلکه به دلیل سلولهای زنده و ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بانک شیر چه می دانید؟

از بانک شیر چه می دانید؟