مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-23پزشكي

اجرای طرح ملی نذر آب 4 با تأمین آب شرب و توزیع بسته های معیشتی در سیستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای چهارمین دوره طرح ملی نذرآب و اعزام تیم پزشکی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محسن حرازی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم 30 نفره از هلال احمر یزد راهی سیستان و بلوچستان می شوند اظهار کرد: در راستای طرح ملی نذر آب چهار؛ تیم درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از پنج نفر پزشک متخصص و پزشک عمومی و نیرو های داوطلب هلال احمر استان و سه نفر از اعضای جوانان هلال احمر یزد بعنوان تیم سحر به استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در این تیم پزشکان متخصص داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، ماما حضور دارند افزود: در این طرح، کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی اقدام به ارائه خدمات درمانی برای ساکنان در شهرستان دلگان و روستاهای تابعه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه پزشکان اعزامی به ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی می پردازند و بیماران نیز دارو رایگان دریافت خواهند کرد، افزود: اجرای این طرح از 2 لغایت پنج شهریور 1400 خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح ملی نذر آب چهار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در سه محور حمایت های معیشتی، خدمات درمانی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی نذر آب 4 با تأمین آب شرب و توزیع بسته های معیشتی در سیستان

اجرای طرح ملی نذر آب 4 با تأمین آب شرب و توزیع بسته های معیشتی در سیستان