مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-23اقتصادي

تویسرکان نیازمند تدوین یک سند چشم انداز فرهنگی است


در حالی که شهرستان تویسرکان از ظرفیت ها و نیروهای مستعد فرهنگی بالایی برخوردار است احساس می شود مجموعه فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در آن باید به صورت هدفمند از یک سند چشم انداز مدون برخوردار باشند تا شاهد به حداقل رساندن موازی کاری و پراکنده کاری و .

- ایسنا/همدان در حالی که شهرستان تویسرکان از ظرفیت ها و نیروهای مستعد فرهنگی بالایی برخوردار است احساس می شود مجموعه فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در آن باید به صورت هدفمند از یک سند چشم انداز مدون برخوردار باشند تا شاهد به حداقل رساندن موازی کاری و پراکنده کاری و کاهش دایره اثرگذاری آنها نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرچه این روزها دغدغه بخش زیادی از جامعه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است اما مشکلات در بخش های مختلف نباید اهمیت مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی را در نظر ما به حاشیه برانند و کمرنگ کنند.

فقر فرهنگی به نوعی ریشه فقر عمومی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و رابطه در هم تنیده شده مقوله فرهنگ و اقتصاد و معیشت مردم را هرگز نمی توان نادیده گرفت و انکار کرد.

شهرستان تویسرکان از ظرفیت ها و توانمندی های متنوع و بسیاری در زمینه فعالیت های فرهنگی برخوردار است و وجود نخبگان، اندیشمندان و نیروهای مستعد فرهنگی یکی از بزرگترین داشته های این شهرستان به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان نیازمند تدوین یک سند چشم انداز فرهنگی است

تویسرکان نیازمند تدوین یک سند چشم انداز فرهنگی است