مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-23اقتصادي

کاهش چشمگیر درصد مبتلایان و فوتیهای کرونا در مراکز نگهداری


مدیرکل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور آخرین آمار و اطلاعات واکسیناسیون مراکز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی کشور و واکسیناسیون افراد دارای معلولیت مقیم در خانه را تا پایان مردادماه تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سراج درخصوص آخرین آمار و اطلاعات واکسیناسیون جامعه هدف و کارکنان مراکز دولتی و غیردولتی سازمان بهزیستی تا پایان مردادماه و با اشاره به واکسیناسیون مراکز شبانه روزی توانبخشی که در فاز اول برنامه واکسیناسیون ستاد مقابله با کرونا قرار داشته اند گفت: تعداد کل دریافت کنندگان واکسن مراکز سالمندان شامل سالمندان و کارکنان این مراکز 19 هزار و 620 نفر (93.

4 درصد کل افراد مقیم و پرسنل) بوده است.

وی با بیان اینکه عمده افراد مقیم و پرسنل مراکز سالمندان نیز دوز دوم را دریافت کرده اند، مگر اینکه شرایط خاصی داشته اند که امکان دریافت واکسن را نداشتند، گفت: تعداد کل دریافت کنندگان واکسن دوز اول مراکز شبانه روزی توانبخشی اعم از معلولان ذهنی، جسمی، بیماران روانی مزمن و سالمندان شامل مددجویان و کارکنان 61 هزار و 511 نفر (87 درصد افراد مقیم و کارکنان این مراکز) بوده است.

همچنین تعداد کل دریافت کنندگان دوز دوم واکسن نیز 47 هزار و 269 نفر بوده است؛ یعنی 77 درصد دریافت کنندگان دوز اول، دوز دوم را دریافت کرده اند و به عبارتی 66.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر درصد مبتلایان و فوتیهای کرونا در مراکز نگهداری

کاهش چشمگیر درصد مبتلایان و فوتیهای کرونا در مراکز نگهداری