مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-23سياسي

سپاه همیشه برای حل مشکلات آمادگی داشته است


استاندار اصفهان با بیان اینکه دستاوردها از هم زبانی و همدلی مدیران در اصفهان حاصل شده است، گفت: از سپاه اصفهان که همیشه آماده بوده و برای حل مشکلات اعلام آمادگی کرده است تشکر می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی صبح امروز در جلسه ستاد اظهار کرد: اصفهان در همه زمینه ها و در همه صحنه های انقلاب پیشقدم و پیشگام بوده است.

  استاندار اصفهان گفت: پس از آن، تولید ماشین برای تولید ماسک مدنظر قرار گرفت و ما امروز 28 دستگاه تولید ماسک به استان های دیگر داده و در استان، تولید دستگاه ماسک انجام می دهیم؛ این در حالی بود که برخی استان ها به دنبال صادرات رفتند.

  وی به موارد دیگری که اصفهان در زمینه مقابله با کرونا در آن پیشگام بوده است اشاره کرد و گفت: علیرغم بی مهری ها به استان اصفهان، 160 تن اکسیژن به بیماران این استان و استان های دیگر تحویل می دهیم.

  رضایی با بیان اینکه دستاوردها از هم زبانی و همدلی مدیران در اصفهان حاصل شده است؛ گفت: از سپاه اصفهان که همیشه آماده بوده و برای حل مشکلات اعلام آمادگی کرده است تشکر می کنم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در واکسیناسیون اصفهان تا روزی 2 میلیون نیز می توان تزریق کنیم اما متاسفانه پوشش واکسن در اصفهان با مقایسه با دیگر استان ها خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همیشه برای حل مشکلات آمادگی داشته است

سپاه همیشه برای حل مشکلات آمادگی داشته است