مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-23سياسي

رفع بی نظمی ساعات حرکت قطار از ایستگاه ورامین


تلاش کردیم که مشکل بی نظمی ساعات حرکت قطار کاهش پیدا کند و در حال حاضر در این زمینه مشکل نداریم.

- ایسنا/تهران رییس ایستگاه راه آهن ورامین گفت: تلاش کردیم که مشکل بی نظمی ساعات حرکت قطار کاهش پیدا کند و در حال حاضر در این زمینه مشکل نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داودی پیش از ظهر دوشنبه اول شهریور ماه در بازدید امام جمعه موقت ورامین ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و بخشدار جوادآباد از ایستگاه راه آهن ورامین در قالب طرح دوشنبه های خدمت بیان کرد: ساختار راه آهن ورامین، آزاد محسوب نمی شود و رییس اداره باید همزمان شیفت هم باشد، در حالی که حجم مسافرهای این شهرستان با سایر نقاط قابل مقایسه نیست.

رییس راه آهن شهرستان ورامین افزود: تلاش کردیم که مشکل بی نظمی حرکت ساعات قطار کاهش پیدا کند و در این زمینه در حال حاضر مشکل نداریم.

وی ادامه داد: امروز نبود پله برقی و آسفالت معابر منتهی به راه آهن دو مشکل عمده محسوب می شود که در زمینه آسفالت محوطه راه آهن و معابر آن، طبق تفاهم نامه صورت گرفته میان شرکت راه آهن و شهرداری ورامین، بر عهده شهرداری ورامین است که امیدواریم در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

در این دیدار ضمن تماس امام جمعه موقت ورامین با سرپرست شهرداری ورامین، مقرر شد تا پیگیری لازم برای آسفالت معابر و محوطه راه آهن ورامین طبق تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بی نظمی ساعات حرکت قطار از ایستگاه ورامین

رفع بی نظمی ساعات حرکت قطار از ایستگاه ورامین