مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-23اقتصادي

سایه مرگ کرونا بر سر شهروندان لرستانی/ تنها 25 درصد جامعه هدف واکسینه شده اند


با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری برای جوامع هدف، انتظار می رفت میزان مرگ و میرها و همچنین آمار روزانه مبتلایان در لرستان کاهش یابد، اما با توجه به پوشش کم 25 درصدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، با ورود موج پنجم کرونا به اغلب نقاط لرستان، طی روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان، بستری شده ها و جانباختگان این بیماری در استان هستیم.

روزانه تعداد زیادی از شهروندان به سوگ عضوی از خانواده هایشان می نشینند، میزان بستری شده ها به حدی بالا رفته که دیگر در برخی بیمارستان ها تختی برای بستری وجود ندارد.

با آغاز اجرای ممنوعیت تردد و تعطیلی یک هفته ای بازار، ادارات و بانک ها اگرچه شاهد کاهش رفت و آمدها بودیم، اما گویا این تدبیر نتوانسته اهرم فشار قوی برای مردم شود، چرا که متاسفانه درصد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کاهش چشم گیری داشته است.

با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری برای جوامع هدف، انتظار می رفت میزان مرگ و میرها و همچنین آمار روزانه مبتلایان در لرستان کاهش یابد، اما با توجه به پوشش کم 25 درصدی، این مهم محقق نشده و نیازمند توجه جدی در جهت ارسال مقادیر بالای واکسن به این استان است.

بنا بر آخرین آمار ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از ابتدای شیوع کووید 19 تا کنون بیش از 156 هزار نفر در استان به این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه مرگ کرونا بر سر شهروندان لرستانی/ تنها 25 درصد جامعه هدف واکسینه شده اند

سایه مرگ کرونا بر سر شهروندان لرستانی/ تنها 25 درصد جامعه هدف واکسینه شده اند