مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:072021-08-23سياسي

خیرین سلامت 70 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی همدان تهیه کردند


معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان از کمک 140 میلیونی همدانی ها در پویش اهدای نفس خبر داد و گفت: تا الان 70 کپسول اکسیژن برای بیماران و بیمارستان های استان، - ایسنا/همدان معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان از کمک 140 میلیونی همدانی ها در پویش اهدای نفس خبر داد و گفت: تا الان 70 کپسول اکسیژن برای بیماران و بیمارستان های استان، تهیه شده است.

حمید شاکری صفت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام محرم امسال، در حال برگزاری پنجمین دوره پویش اهدای نفس در استان هستیم تا با ساماندهی نذورات مردم بتوانیم آن ها را بر اساس نیازهای حوزه سلامت، جهت دهی کنیم.

شاکری صفت تصریح کرد: در این پویش ما با کمک خیرین برای بیماران مبتلا به کووید19 کپسول اکسیژن و مانومتر تهیه می کنیم.

وی در رابطه با این پویش، توضیح داد: بیمارستان های شهر همدان، مشکلی از نظر کمبود اکسیژن ندارند و لوله انشعاب اکسیژن تا کنار تخت بیمار آمده اما در برخی شهرستان ها مشکل کمبود اکسیژن وجود دارد که ما سعی کردیم با تهیه کپسول های 40 لیتری به آن ها کمک کنیم.

معاون امور مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان، ادامه داد: برخی بیماران نیز پس از ترخیص از بیمارستان به کپسول اکسیژن احتیاج دارند که برای آن ها کپسول های 10 لیتری تهیه کردیم و در اختیارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین سلامت 70 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی همدان تهیه کردند

خیرین سلامت 70 کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی همدان تهیه کردند