مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:152021-08-23سياسي

ظرف 10 روز آتی شهردار فردیس معرفی می شود


9 عضو شورا اختیار معرفی 27 کاندیدا را دارند که طی 4 مرحله و طی مدت 10 روز از بین همه کاندیداها، بهترین گزینه به عنوان شهردار فردیس انتخاب و معرفی می شود.

- حمید یعقوبی، رییس شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص روند انتخاب شهردار، گفت: با توجه به اینکه هر 9 نفر نمایندگان مردم در شورای اسلامی از  حق و اختیار مساوی برخوردار هستند، بر اساس مصوبه شورا، هر یک از اعضا می توانند 3 نفر را به عنوان کاندیدای سِمت  شهردار فردیس معرفی کنند که در نتیجه حداکثر 27 نفر و حداقل 9نفر  کاندیدا خواهیم داشت که رزومه آنها در روزهای آتی در شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص علت انتخاب روش فوق  با توجه به اینکه در 4 سال گذشته بارها انجام شده و نتیجه مطلوبی نداشته است، افزود: به منظور رعایت مساوات و حق انتخاب برای هر یک از اعضای شورای شهر فردیس، روش دیگری  برای انتخاب شهردار متصور نیست.

ترجیح دادیم با این روش  هر یک از اعضای شورا بتوانند از اختیار قانونی خود در انتخاب شهردار  استفاده کنند.

این عضو شورای شهر یادآور شد: ظرفیت معرفی 3 کاندیدای شهردار، برای هر عضو شورای شهر فردیس در نظر گرفته شده است که اعضای شورا به میل و اختیار خود می توانند از این حق استفاده کنند و اجباری برای معرفی 3 کاندیدا برای آنها وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف 10 روز آتی شهردار فردیس معرفی می شود

ظرف 10 روز آتی شهردار فردیس معرفی می شود