مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-23پزشكي

فعالیت 35 گروه ویژه کرونا در بسیج جامعه پزشکی البرز


رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: در حال حاضر بیش از 35 گروه فعال در وضعیت ویژه کرونایی در بسیج جامعه پزشکی فعالیت دارند.

- علی جمال محمدی در گفت وگو با ، بسیج جامعه پزشکی در کنار سایر مجموعه ها از جمله فعالان حوزه سلامت استان البرز با محوریت سپاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب فراخوان داوطلبان و به کارگیری فعالان جامعه پزشکی، پرستاری، گروه های بهداشت و درمان، تیم های متعددی را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه این نهاد هم زمان در کنار مجموعه های فعال در حوزه سلامت نسبت به راه اندازی مراکز تجمیع واکسیناسیون اقدام کرد، تصریح کرد: در حال حاضر در تداوم این فعالیت، اثربخشی و نقش خود را ایفا می کند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان البرز بیان کرد: بر این اساس بسیج جامعه پزشکی در راستای توسعه مراکز تجمیعی با توجه به اینکه گروه هدف گسترده تر می شود، فعالیت های برنامه ریزی و سازمان دهی و به کارگیری نیروها را از اولویت های خود قرار داده است.

واکسیناسیون ایمنی صد درصد به وجود نمی آورد وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه باید فرهنگ عمومی و سطح آگاهی جامعه را نسبت به این موضوع که واکسیناسیون پیشگیری و ایمنی صد درصد را ممکن است به وجود نیاورد و هنوز هم احتمال بیماری در افراد وجود داشته باشد نسبت به برگزاری دوره های آموزشی عمدتاً در فضای مجازی اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 35 گروه ویژه کرونا در بسیج جامعه پزشکی البرز

فعالیت 35 گروه ویژه کرونا در بسیج جامعه پزشکی البرز