مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-23سياسي

تذکر عنابستانی درباره واکنش احمدی بیغش


روز گذشته در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مقام مخالفت با وزیر پیشنهادی قسمتی از وقت خود را به محمود احمدی بیغش نماینده شازند داد که او از این فرصت استفاده نکرد و از بیان اظهاراتش امتناع کرد.

- روز گذشته در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مقام مخالفت با وزیر پیشنهادی قسمتی از وقت خود را به محمود احمدی بیغش نماینده شازند داد که او از این فرصت استفاده نکرد و از بیان اظهاراتش امتناع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته بعد از آنکه عنابستانی صحبت های خود را به عنوان مخالف وزیر امور خارجه به اتمام رساند نوبت به طرح احمدی بیغش رسید که عنابستانی وقت خود را با او تقسیم کرده بود اما احمدی بیغش از این کار امتناع کرد و گفت: قرار بود آقای عنابستانی به بنده 10 دقیقه وقت بدهد که خلف وعده کرد، باید از خلف وعده همکارم انتقاد کنم لذا صحبت هایم را به رسانه ها می دهم.

در پایان جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی علی اصغر عنابستانی در تذکری با استناد به ماده 75 آیین نامه اظهار کرد: روز گذشته همکارم آقای احمدی بیغش از پشت تریبون مجلس بنده را متهم به بدعهدی کرد که لازم است توضیحاتی در این رابطه ارائه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عنابستانی درباره واکنش احمدی بیغش

تذکر عنابستانی درباره واکنش احمدی بیغش