مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-23اقتصادي

بی توجهی نسبت به احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر


فرماندار رامسر از بی توجهی متولیان امر برای احیای باغ ملی 33 هکتاری انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، از بی توجهی متولیان باغ 33 هکتاری برای احیای آن انتقاد کرد و گفت: اگر شهرداری اعلام کند توان احیای باغ 33 هکتاری را ندارم خودم آغاز به کار می کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر تصریح کرد: بیش از 20 پروژه در هفته دولت با اعتبار 100 میلیارد تومان بهره برداری و افتتاح می شود.

وی درباره احداث دستگاه پردازش زباله در سایت کلاکولی گفت: زباله یکی از معضلات اساسی شهرستان رامسر است و مکانی که زباله ریخته شده سبب تخریب محیط زیست می شود و یکی از اقدامات در این حوزه در مدیریت پسماند با جدا کردن زباله های خشک و تر از یکدیگر است.

آزاد افزود: فرودگاه شهدای رامسر به عنوان زیر ساخت و کار زیر بنایی مهم در غرب استان مازندران بوده اما ارتقای پروازها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و طرح جامع توسعه فرودگاه شهدای رامسر با اخذ مجوز مرز هوایی برای برقراری پروازهای خارجی عملیاتی شد.

فرماندار رامسر درباره روند احیای باغ 33 هکتاری گفت: برای احیای باغ مصوبه شورای برنامه ریزی گرفته شد و از بی توجهی به باغ 33 هکتاری توسط متولیان باغ بشدت منتقد هستم و اگر شهرداری اعلام کند توان احیای باغ 33 هکتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی نسبت به احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر

بی توجهی نسبت به احیای باغ ملی 33 هکتاری رامسر