مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:562021-08-23حوادث

کمبود سیمان ساخت و ساز منازل زلزله زدگان گرمه ای را با مشکل مواجه کرده است


معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: کمبود سیمان ساخت و ساز منازل زلزله زدگان دو شهرستان گرمه و جاجرم را با مشکل مواجه کرده است.

- روحانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع دو زمین لرزه 5.

5 و 5.

3 ریشتر در اردیبهشت ماه امسال اظهارکرد: در حال حاضر روند ساخت یک تعداد از منازل این زلزله زدگان توسط پیمانکاران آغاز شده است اما متاسفانه در حال حاضر با کمبود و تامین سیمان مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای ساخت منازل مسکونی تمامی زلزله زدگان پرونده اخذ تسهیلات تشکیل شده است، افزود: تعداد پرونده های تشکیل شده 650 فقره پرونده برای منازل روستایی و 145 فقره پرونده شهری بوده است.

روحانی تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها برای اخذ تسهیلات را 307 فقره اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون 25 فقره پرونده در بانک نیز منجر به اخذ قرار داد شده است.

وی گفت: ساخت و ساز در روستاهای زلزله زده آغاز شده است بطوریکه 97 باب منزل به مرحله فندانسیون و 65 باب منزل نیز به مرحله ساخت ستون رسیده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تکمیل 143 باب منزل زلزله زده در اولویت کاری است، افزود: واحدهای مسکونی این افراد به طور کامل تخریب شده و باید با آبان ماه تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سیمان ساخت و ساز منازل زلزله زدگان گرمه ای را با مشکل مواجه کرده است

کمبود سیمان ساخت و ساز منازل زلزله زدگان گرمه ای را با مشکل مواجه کرده است