مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-23اقتصادي

کمک 66 میلیاردی خیرین البرزی به جامعه هدف کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در طرح اطعام و احسان حسینی البرزی ها 1 میلیون و 538 هزار پرس غذای گرم، 52 هزار سبد کالا و 50 هزار سبد بهداشتی به ارزش 66 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

- رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی باهدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر است، گفت: کمیته امداد امام (ره) البرز با همکاری 208 مرکز نیکوکاری و خیران، 1 میلیون و 538 هزار پرس غذای گرم، 52 هزار سبد کالا و 50 هزار سبد بهداشتی به ارزش 66 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه طرح اطعام و احسان حسینی در این استان  هم زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده، افزود: با توجه به همگیری ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری ضمن رعایت  کلیه پروتکل های بهداشتی در تمامی  آشپزخانه های  اطعام  حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه های جهادی، بسیج، هیات ها، تکایا  بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع شد.

لشینی گفت: مراجعه حضوری به 13 دفتر کمیته امداد امام (ره) و 350 مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن 0263282674


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 66 میلیاردی خیرین البرزی به جامعه هدف کمیته امداد

کمک 66 میلیاردی خیرین البرزی به جامعه هدف کمیته امداد