مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-23اقتصادي

کشف 117 هزار یورو از مسافری به مقصد دوحه


متاسفانه برخی از افراد فرصت طلب اقدام به خروج غیر قانونی ارز از کشور می کنند که پلیس فرودگاه با استقرار در تمامی گلوگاه های خروجی با هر گونه قاچاق ارز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

- جانشین پلیس فرودگاه های ناجا از کشف 35 میلیاردی ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بین المللی امام (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ حکمت اله سیمی در باره جزییات این خبر اظهار کرد: همکارانم در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره)، حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دوحه، 117 هزار یورو به ارزش 35 میلیارد و 100 میلیون ریال که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: علیرغم اطلاع رسانی گسترده در خصوص میزان ارز مسافری مجاز از طریق رسانه ها و برخورد بدون اغماض پلیس با افراد سودجو، متاسفانه برخی از افراد فرصت طلب اقدام به خروج غیر قانونی ارز از کشور می کنند که پلیس فرودگاه با استقرار در تمامی گلوگاه های خروجی با هر گونه قاچاق ارز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ سیمی با بیان اینکه پرونده ای در خصوص متهم دستگیر شده تشکیل و به همراه ارزهای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار کرد: برابر قوانین جاری کشور میزان ارز مجاز برای هر یک از مسافران خروجی، حداکثر معادل 5000 یورو است که مازاد بر این مبلغ قاچاق محسوب شده و ضمن ممانعت از پرواز صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 117 هزار یورو از مسافری به مقصد دوحه

کشف 117 هزار یورو از مسافری به مقصد دوحه