مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-23پزشكي

اجرای طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای چهارمین دوره طرح ملی نذر آب با عنوان «نذر آب 4» و اعزام تیم پزشکی با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان یزد به شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای چهارمین دوره طرح ملی نذر آب با عنوان نذر آب 4 و اعزام تیم پزشکی با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان یزد به شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی در این باره اظهار کرد: در راستای طرح ملی نذر آب 4، تیم درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد با پیوست ویروس کرونا و متشکل از 30 نفر شامل 5 نفر پزشک متخصص (داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، ماما) و پزشک عمومی و نیروهای داوطلب هلال احمر استان و سه نفر از اعضا جوانان هلال احمر یزد به عنوان تیم سحر، به شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.

وی گفت: طرح ملی نذر آب 4 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در سه محور حمایت های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح نذر آب هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان