مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:282021-08-23اقتصادي

3 پروژه راه و شهرسازی طی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از سه پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 220 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

- عطاء اله اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پل ماشکید شهرستان مهرستان بطول 200 متر و ارتفاع چهار متر از مهمترین پروژه هفته دولت محسوب می شود که به عنوان یکی از دستاوردهای مهندسی استان بعد از وقفه چند سال از ساخت آن به همت جهادی معاونت مهندسی و ساخت اداره کل با اعتبار افزون بر 10 میلیارد تومان به اتمام رسید.

  وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و بروز سیلاب های متعدد در طول سال با افتتاح این پل در زمان طغیان رودخانه های محلی از بروز اختلال در تردد کاربران جاده ای جلوگیری خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از محور روستایی روتک در هفته دولت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه راهها و جاده های امن و مناسب یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه هر منطقه محسوب می شوند که این امر در مناطق روستایی بسیار ضرورت دارد همکاران ما در این اداره کل با وجود صعب العبور و کوهستانی بودن محور روستایی روتک احداث آن را بطول 4 کیلومتر و با اعتبار 80 میلیارد ریال در اولویت کاری خود قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه راه و شهرسازی طی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود

3 پروژه راه و شهرسازی طی هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود