مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:282021-08-23ورزشي

تجلیل استاندار همدان از نایب قهرمان مسابقات جهانی کشتی روسیه


استاندار همدان از « مهدی حاجی لوییان» کشتی گیر جوان صاحب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی روسیه تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز استاندار همدان در دیدار خود با حمید صیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمیدرضا یاری رییس هیئت کشتی استان و عوامل اجرایی هیات کشتی، و مهدی حاجی لوییان کشتی گیر جوان و مدال آور همدانی اعزامی به مسابقات جهانی(روسیه)، از این کشتی گیر جوان تقدیر و تشکر کرد.

 استاندار همدان در این دیدار اظهار کرد: مهدی حاجی لوییان؛ کشتی گیر جوان همدانی که به همراه تیم ملی کشور در مسابقات جهانی کشتی (روسیه ) حضور یافت، توانست به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند که این اتفاق مایه خرسندی و خوشحالی برای همه مردم است.

سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه این دیدار به منظور تقدیر از جایگاه یکی از جوانان ارزشمند و آینده دار کشورمان صورت گرفته است گفت: دست یابی به این مقام در شرایط کنونی حاصل نگاه صحیح به جامعه ورزش و ورزش کشتی استان و عزم و اراده این ورزشکار است که باعث شده بعد از یک دهه جایگاه سکوی نایب قهرمانی را در دنیا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشینه ورزش کشتی استان بیانگر این واقعیت است که کشتی در استان همدان ریشه دار است اضافه کرد: ضرورت دارد طبق برنامه ریزی های دقیق استعدادهای بیشتر در رشته کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل استاندار همدان از نایب قهرمان مسابقات جهانی کشتی روسیه

تجلیل استاندار همدان از نایب قهرمان مسابقات جهانی کشتی روسیه