مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-23اقتصادي

هیئت های عزاداری یزد 7 زندانی مالی را از زندان آزاد کردند


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با همکاری و مشارکت هیئت های عزاداری یزد و نذورات مردم، هفت زندانی مالی جرائم غیرعمد از ابتدای ماه محرم تاکنون از زندان آزاد شدند.

- از تامین بدهی 76 مددجوی بدهکار زندان های یزد خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای امسال 76 زندانی از زندان های استان آزاد شدند که برای آزادی آنها 331 میلیارد ریال نیاز بود.

وی عنوان کرد: از این مبلغ، 268 میلیارد ریال توسط کمیته صلح و سازش از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و با پرداخت مبلغ 63 میلیارد ریال زمینه آزادی این محکومان از زندان فراهم شد.

عظیمی یادآور شد: محکومیت های زندانیان مالی یزد متفاوت است به نحوی که 52 نفر محکوم مالی، 11 مددجو محکوم به پرداخت نفقه، 9 مددجو محکوم به پرداخت مهریه، سه مددجو محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو محکوم دیه حوادث رانندگی بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ادامه داد: 14 محکوم با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و بدون پرداخت مبلغ و 62 محکوم نیز با پرداخت مبلغ بدهی از زندانهای استان آزاد شدند.

وی همچنین از تهیه و تولید برنامه تلویزیونی نذری ماندگار خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری شورای هیئات مذهبی استان یزد تولید می شود و در آن به پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی پرداخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های عزاداری یزد 7 زندانی مالی را از زندان آزاد کردند

هیئت های عزاداری یزد 7 زندانی مالی را از زندان آزاد کردند