مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-23سياسي

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند


مدیرکل اوقاف استان قم با اشاره به تخفیف یا بخشش اجاره موقوفات در قم به خاطر محدودیت های ناشی از کرونا گفت: برخی از مسئولان، حریم وقف و موقوفات را رعایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس اسکندری یکشنبه شب در سوگواره بصیرت عاشورایی که در بقعه علی بن بابویه قمی و با موضوع گرامیداشت پیر غلامان حسینی برگزار شد، گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی مجالس حسینی مانند گذشته با حضور گسترده همه مردم برگزار نشد اما استفاده از فضای مجازی در این زمینه تأثیرگذار بوده و توانست این کمبود را تا حدی جبران کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: همه ما دوست داریم در رکاب حضرت مهدی (عج) جانبازی کنیم، در مسیر حق و حقیقت گام برداریم و در واقع با جان و مالمان ایشان را یاری کنیم که یکی از راهکارهای این مسئله، وقف است زیرا موقوفات همیشه باقی می ماند.

وی با اشاره به موقوفاتی صدها سال پیش در ایران به ثبت رسیده اند و حالا به واسطه سازمان اوقاف از آنها در همان نیت های صورت گرفته استفاده می شود، افزود: باید از سوی مداحان و پیر غلامان حسین این مسائل برای مردم گفته شود تا عموم اقشار جامعه با ثمرات و برکات وقف آشنا شوند.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد: مردم خوبی داریم، زیرا در زمینه موقوفات هم تا آنجا که می توانند وارد میدان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند