مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:352021-08-23پزشكي

ارائه خدمت به 74 هزار زنجانی توسط جوانان هلال احمر، در طرح«ناظران سلامت»


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از نیمه نخست آبان سال گذشته تا پایان مردادماه امسال جوانان افتخاری هلال احمر استان به بیش از 74 هزار و 400 نفر خدمات ناظران سلامت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را ارائه داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال گذشته آغاز شد و در زمان حاضر نیز اجرای آن ادامه دارد.

وی تاکید کرد: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری جوانان، داوطلبان جمعیت هلال احمر و بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اجرای آن از سال 99 آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسؤولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بدون مداخلات میدانی، حقوقی و قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 74 هزار زنجانی توسط جوانان هلال احمر، در طرح«ناظران سلامت»

ارائه خدمت به 74 هزار زنجانی توسط جوانان هلال احمر، در طرح«ناظران سلامت»