مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-23سياسي

محسنی اژه ای: با کسانی که به سلامت مردم خیانت می کنند قاطعانه برخورد شود


محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه تاکید کرد: با تمام توان در مقابله با فساد، مبارزه با اخلالگران اقتصادی و رفع موانع تولید به دولت کمک خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه به رؤسای دادگستری ها دستور داد در رسیدگی به پرونده های مالی که در آن اختلاسی صورت گرفته یا اموالی به یغما رفته، اهتمام ویژه داشته باشند تا اول از همه مالباختگان به اموال و پول های از دست رفته شان برسند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه صبح امروز (دوشنبه اول شهریور 1400) شورای عالی قوه قضاییه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم هرچه سریعتر کار خود را آغاز کرده و توفیقات بالایی داشته باشد.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: قوه قضاییه با همه توان دولت جدید را در رفع موانع تولید، از بین بردن بسترهای فساد و مبارزه جدی و سریع با اخلالگران در نظام اقتصادی و کسانی که علیه مردم عملیات روانی انجام می دهند، یاری خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به شخصیت و جایگاه شهید رجایی و مقایسه وی با کسانی که به دامان اسراییل و آمریکا رفته و علیه کشور اقدام می کنند، خاطر نشان کرد: اگر نمی توان در زندگی و حکمرانی همچون حضرت علی (ع) زیست و عدالتخواه بود و از بیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: با کسانی که به سلامت مردم خیانت می کنند قاطعانه برخورد شود

محسنی اژه ای: با کسانی که به سلامت مردم خیانت می کنند قاطعانه برخورد شود