مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-23سياسي

تزریق روزانه 14000 دُز واکسن در رشت/ موج ششم در راه


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه با توجه به رصد آمارها بستری ها، در حال ورود به موج ششم کرونا هستیم، گفت: 18 پایگاه در شهر رشت و 10 پایگاه در بخش های تابعه مشغول تزریق واکسن هستند که امروز صرفا 14000 تزریق دُز دوم واکسن را خواهیم داشت.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه با توجه به رصد آمارها بستری ها، در حال ورود به موج ششم کرونا هستیم، گفت: 18 پایگاه در شهر رشت و 10 پایگاه در بخش های تابعه مشغول تزریق واکسن هستند که امروز صرفا 14000 تزریق دُز دوم واکسن را خواهیم داشت.

علی فتح اللهی امروز در چهاردهمین ستاد کرونای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: گزارش ها حاکی از این است که جهش های متنوعی از این ویروس در راه است که متاسفانه هر کدام خطرناک و کشنده تر از سری های قبل هستند که نگرانی هایی را در جامعه ایجاد می کند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت افزود: خدمت به این مردم که در تمام شرایط کاری، اداری و اجرایی بهترین همکاری را داشته اند، بهترین فرصت است.

فتح اللهی با تبریک روز پزشک، گفت: روز پزشک را به پزشکان و کادر درمان که این روزها برای ما نعمت بزرگی هستند زیرا در زندگی انسان و سلامت جامعه بشری اثرگذار هستند؛ کرونا اگر معایب و سختی ها و مشکلات عدیده ای را ایجاد کرد، باعث شد بیشتر قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق روزانه 14000 دُز واکسن در رشت/ موج ششم در راه

تزریق روزانه 14000 دُز واکسن در رشت/ موج ششم در راه