مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-23سياسي

امیر شهرام: توانسته ایم به بیش از 40 کشور جهان صادرات داشته باشیم


رییس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع گفت: توانسته ایم به بیش از 40 کشور جهان صادرات داشته باشیم، درحالیکه بازار صادرات یک بازار رقابتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ شاهرخ شهرام رییس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: تهدیدات نظامی عمدتاً با استفاده از غافلگیری صورت می گیرد و دشمن سعی می کند از روند غافلگیری برای آسیب زدن به کشور مقابل استفاده کند.

وی با تأکید بر اهمیت آمادگی کشورها برای پاسخ به تهدیدات احتمالی گفت: کشوری که خودش را آماده نگه می دارد و آماده مقابله با تهدیدات است، غافلگیر نخواهد شد.

خوشبختانه آمادگی پاسخگویی به تهدیدات در کشور ما وجود دارد و در عرصه الکترونیک که شاکله تمام تجهیزات دفاعی در سراسر دنیاست و باید مدام به روز شود، با کمک دانشگاه ها و شرکت های رسیده ایم.

امیر شهرام با اشاره به فعالیت های سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع گفت: نُه شرکت زیر مجموعه سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع هستند و با ما همکاری می کنند و ما با همکاری با سایر بخش های وزارت دفاع تلاش می کنیم تا نیاز نیروهای مسلح را تأمین کنیم.

رییس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع گفت: مأموریت هایی که داریم عمدتاً با محوریت مخابرات، رادار، ارتباطات و شبکه سازی و هوشمند سازی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر شهرام: توانسته ایم به بیش از 40 کشور جهان صادرات داشته باشیم

امیر شهرام: توانسته ایم به بیش از 40 کشور جهان صادرات داشته باشیم