مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:072021-08-23اقتصادي

نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در تهران وجود ندارد


استاندار تهران با اشاره به اینکه مراجعان سرپایی در استان تهران کاهش شده است گفت: نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در تهران وجود ندارد.

- ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر دوشنبه در نشست خبری که با حضور معاونین استاندار و با موضوع افتتاح طرح های عمرانی هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: تهران جز 3 استان برتر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی است.

محسنی بندپی با بیان اینکه 421 پروژه با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان و اشتغال زایی 4 هزار و 871 نفر در حوزه های مختلف از بهداشت و درمان گرفته تا شهرداری و آموزش صورت گرفته است گفت: مجموعه شاخص ها در همه نقاط استان تهران امیدوار کننده است.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری انتخابات بیان داشت: در حوزه سیاسی و اجتماعی انتخابات با کمال آرامش و قانون مداری و بی طرفی انجام شد و همزمان 4 انتخابات در کلانشهر تهران و شهرستان ها انجام شده و مشارکت استان تهران نسبت به میانگین کشوری افزایش داشته است که نشان می دهد در همه حوزه ها اقدامات خوبی را رقم زدند که خروجی آن افزایش مشارکت بوده است.

وی به اقدامات عمرانی شاخص انجام شده اشاره کرد و عنوان داشت: در حوزه عمرانی اقدامات شاخص شامل مترو پرند بوده است که استخوان لای زخم بود و چندین سال معطل مانده واز مطالبات به حق مردم پرند و رباط کریم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در تهران وجود ندارد

نگرانی برای بستری بیماران کرونایی در تهران وجود ندارد