مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-23ورزشي

حضور 63 نفر از کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک


بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا به طور رسمی افتتاح می شود و تنها 63 نفر از نمایندگان کشورمان در مراسم رژه حضور خواهند داشت.

- بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا به طور رسمی افتتاح می شود و تنها 63 نفر از نمایندگان کشورمان در مراسم رژه حضور خواهند داشت.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا سه شنبه دوم شهریور ساعت 8 شب به وقت توکیو و 15:30 به وقت تهران به طور رسمی افتتاح خواهد شد که کاروان ورزشی ایران با 63 ورزشکار و با پرچمداری زهرا نعمتی (پاراتیروکمان) و نورمحمد آرخی ( پارادوومیدانی) در این مراسم رژه خواهند رفت.

وی هم چنین با بیان این که مراسم رژه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم رژه بازی های پارالمپیک توکیو حتی مربیان، سرپرستان، رییسان فدراسیون های ورزشی، همراهان و.

حضور نخواهند داشت و از طریق تلویزیون در دهکده بازی ها مراسم را دنبال خواهند کرد.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو در پایان درباره وضعیت ورزشکاران حاضر در دهکده بازیها، اظهار کرد: کلیه ورزشکاران حاضر در دهکده بازی ها تمرینات تخصصی خود را پیگیری می کنند و تا به امروز تست کرونا کاروان ورزشی ایران منفی بوده و مشکل خاصی وحود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 63 نفر از کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک

حضور 63 نفر از کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه پارالمپیک