پشت پرده جنگ واکسن هادر این جنگ رسانه ای، هرچقدر ماموران خزانه داری آمریکا و رسانه های ضدایرانی دقیق و هماهنگ عمل کردند، پدافند رسانه ای ما ضعیف عمل کرد. باید بپذیریم در تبلیغات ضعف داریم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدامیر سیاح طی یادداشتی نوشت: در سالهای اخیر و با شدت گرفتن فشارهای اقتصادی غرب، جنگ روانی برای مایوس کردن ایرانیان از مقاومت در برابر تحریمها، تشدید شده است. جنگ اقتصادی، جنگ اراده هاست و در جنگ اراده ها، کسی که زودتر مایوس شود، می بازد. چه طرفی که فشار میاورد باشد و چه طرفی که فشار را تحمل میکند. در واکسن بخرید. از حدود بهمن99 تا 27 خرداد 1400. یعنی دقیقا زمانی که ایران واکسن خریده بود اما فروشندگان جهانی واکسن در تحویل آن بدقولی می کردند. 2. اخلال در ارسال تجهیزات خطوط 2 و 3 تولید واکسن برکت، همزمان با عملیات رسانه ای اعتراض به ستاداجرایی بخاطر تاخیر تحویل واکسنهای برکت که در مرداد 1400 توسط رسانه های ضدایرانی و دنباله هایشان در داخل اجراشد. در واقع، تولید واکسن داخلی که طبعا باید باعث افزیش غرورملی و رضایتمندی عمومی میشد، با اجرای عملیات اقتصادی و روانی طراحی شده، تبدل شد به ابزاری برای ایجاد ناراحتی و نارضایتی و چقدرمابدبختیم مشهور. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |