مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:552021-08-23سياسي

زنجان آماده برگزاری کنگره شهدا/ 84 عنوان کتاب در دست چاپ برای کنگره شهدا است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: زنجان خود را برای برگزاری کنگره شهدا در آینده ای نزدیک مهیا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنجان خود را برای برگزاری کنگره شهدا مهیا می کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنگره، اقدامات لازم انجام شده است، گفت: این برنامه ریزی شامل ایجاد کمیته های کنگره و تقسیم وظایف برای استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف در راستای برگزاری باشکوه کنگره شهدا است.

 وی با اشاره به ایجاد 23 کمیته در راستای برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: هر کمیته با ریاست یک مدیر کل و دبیری بخش های مختلف سپاه تشکیل می شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه تبلیغات کنگره شهدا و معرفی شهدا به مردم در فضاهای مجازی در حال انجام است، بیان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره تبلیغات مجازی از مدت ها پیش آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در مورد موعد رسمی برگزاری کنگره هنوز نمی توان زمان مشخصی را اعلام کرد، گفت: این زمان توسط مقامات کشوری و استانی تعیین و توسط سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان آماده برگزاری کنگره شهدا/ 84 عنوان کتاب در دست چاپ برای کنگره شهدا است

زنجان آماده برگزاری کنگره شهدا/ 84 عنوان کتاب در دست چاپ برای کنگره شهدا است