مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:272021-08-23پزشكي

فوتی های کرونا در کیش به 50 نفر رسید


با فوت یک مرد 88 ساله در این جزیره، شمار فوتی های قطعی کرونا در کیش به 50 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمد رضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام خبر پنجاهمین فوتی کرونا در کیش گفت: آقای 88ساله، با علائم تب و لرز، تنگی تنفس، سرفه بدون بیماری زمینه ای و بستری در بیمارستان جان خود را دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی های ناشی از بیماری کووید 19 از ابتدای شروع اپیدمی به پنجاه نفر رسید.

وی عنوان داشت: با توجه به احتمال افزایش ریسک عوارض و خطر مرگ ومیر در سالمندان، خودمراقبتی سالمندان یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با کرونا است و رعایت برخی توصیه ها برای مراقبت بیشتر در این شرایط ضروری است.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش اظهار داشت: در صورتی که علایم سرماخوردگی مانند تب، سرفه، گلودرد و یا تنگی نفس داریم، حتی المقدور خود را قرنطینه و از دید و بازدید با افراد مسن خودداری کنیم.

  وی ادامه داد:  در صورتی که علایم تنفسی داریم و سالمند در منزل داریم حتما از او بیشتر از 2 متر فاصله بگیریم، از ماسک استفاده کنیم و حتی الامکان اتاق او را جدا کنیم.

رضا نیا ضمن تاکید بر خودداری از برگزاری دورهمی ها تا عادی شدن شرایط، گفت: از دست دادن و رو بوسی کردن و در آغوش گرفتن افراد مسن پرهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونا در کیش به 50 نفر رسید

فوتی های کرونا در کیش به 50 نفر رسید