مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:362021-08-23پزشكي

تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت


به مناسبت روز پزشک و قدردانی از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت با اهداء گل تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پزشک و قدردانی از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت با اهداء گل تجلیل به عمل آمد.

همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و داروساز متولیان سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان و کلینیک،با اهداء گل این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این مراسم تجلیل اظهار کرد: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.

وی تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان است و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه ای آنرا متمایز میکند.

وی افزود: با تمام سختی های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) دهدشت و سایر مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان کهگیلویه در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام و با تمام توان برای سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

تجلیل از پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت