مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 10:452021-08-23ورزشي

زنگ تغییرات در استقلال به صدا درآمد/ نوبت به فرهاد مجیدی رسید!


روزهای پرنوسان فصل نقل و انتقالات برای باشگاه استقلال در شرایطی با تمدید قرارداد چند بازیکن فصل پیش و جذب بازیکنان جدید دنبال می شود که زنگ تغییر در کادر فنی و سرپرستی هم به صدا درآمد! - روزهای پرنوسان فصل نقل و انتقالات برای باشگاه استقلال در شرایطی با تمدید قرارداد چند بازیکن فصل پیش و جذب بازیکنان جدید دنبال می شود که زنگ تغییر در کادر فنی و سرپرستی هم به صدا درآمد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضور جواد زرینچه در باشگاه استقلال و دقایقی بعد از آن اعلام رسمی خبر سرپرست شدن وی به جای نصرالله عبداللهی وضعیت جدیدی را برای تیم آبی تهران رقم زد که البته با کنار گذاشتن فرزاد مجیدی از کادر سرپرستی این باشگاه رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت.

زنگ تغییرات در کادر فنی و سرپرستی باشگاه استقلال با برکناری این دو عضو کادر فصل گذشته به صدا درآمد تا بازار گمانه زنی در مورد احتمال تغییر فرهاد مجیدی و حضور یک سرمربی جدید داغ شود و برخی نزدیکان به این باشگاه عنوان کنند احتمالا جواد نکونام گزینه مد نظر آبی هاست.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته با حضور در محل باشگاه نشست هایی را با برخی بازیکنان برگزار و آنها را راضی به ماندن و یا پیوستن به استقلال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ تغییرات در استقلال به صدا درآمد/ نوبت به فرهاد مجیدی رسید!

زنگ تغییرات در استقلال به صدا درآمد/ نوبت به فرهاد مجیدی رسید!