مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:072021-08-23اقتصادي

پرورش ماهیان خاویاری برای اولین بار در داراب


مدیر جهاد کشاورزی داراب از پرورش ماهیان خاویاری برای نخستین بار در استخرهای ذخیره آب کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- احمدرضا صالحی گفت: در راستای توسعه آبزی پروری در شهرستان، پرورش ماهیان خاویاری ازگونه فیل ماهی برای اولین بار در یکی از استخرهای ذخیره آب شهرستان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان داراب، صالحی استخرهای ذخیره آب کشاورزی را ظرفیت خوبی برای توسعه آبزی پروری در شهرستان دانست و افزود: مهم ترین مزایای اجرای طرح پرورش ماهی خاویاری در استخرهای ذخیره آب کشاورزی استفاده چند منظوره از منابع آب شیرین، افزایش بهره وری و توسعه آبزی پروری شهرستان همراه با کشاورزی، ایجاد تنوع گونه ای در پرورش آبزیان، افزایش بهره وری و تولید و معیشت کشاورزان است.

صالحی با توجه به زمانبر بودن تولید ماهیان مولد خاویاری، ادامه داد: برای توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در پرورش ماهیان خاوریای، به سرمایه گذاران توصیه می کنیم در سه حوزه پرورش بچه ماهی، ماهی خاویار گوشتی و مولد برای استحصال خاویار سرمایه گذاری کنند.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان داراب با اشاره به اینکه پرورش ماهی گرمابی در 133 استخر ذخیره آب کشاورزی این شهرستان انجام می شود، بیان کرد: این مدیریت از سایر متقاضیان بخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهیان خاویاری برای اولین بار در داراب

پرورش ماهیان خاویاری برای اولین بار در داراب