مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:072021-08-23ورزشي

مسئولین برای کاهش محرومیتم پیگیری کنند/ تشنه مسابقه ام


دونده تاریخ ساز ایران که تابستان سال 1398 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش برای چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی محروم شد، اکنون برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی 2022 حمایت مسئولین را می خواهد.

- ایسنا/کرمانشاه دونده تاریخ ساز ایران که تابستان سال 1398 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش برای چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی محروم شد، اکنون برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی 2022 حمایت مسئولین را می خواهد.

حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه محرومیتش از حضور در میادین دوومیدانی تا پایان سال 1401 ادامه پیدا خواهد کرد، اظهارکرد: رقابت های المپیک آسیایی 2022 شهریور سال آینده برگزار می شود و اگر مسئولین رایزنی کنند، با تخفیف در محرومیتم می توانم دراین رقابت ها حضور پیدا کنم.

این دونده کرمانشاهی که در المپیک آسیایی جاکارتا در ماده سه هزار متر با مانع با مدال خوشرنگ طلا به خانه بازگشت، ادامه داد: معاون وزیر ورزش وجوانان و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی قول داده اند که پیگیر وضعیتم خواهند بود.

وی افزود: درصورتی که مسئولین ورزش کشور رایزنی کنند، مدت شش ماه از محرومیتم کم خواهد شد و می توانم در المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین حضور پیدا کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برای کاهش محرومیتم پیگیری کنند/ تشنه مسابقه ام

مسئولین برای کاهش محرومیتم پیگیری کنند/ تشنه مسابقه ام