مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:352021-08-23اقتصادي

نحوه دریافت خسارت به لوازم برقی بر اثر قطع برق / پرداخت خسارت تا 25 میلیون تومان


بیمه برای جبران خسارت قطع برق مردم و مشترکان برق تبریز، تا سقف 25 میلیون تومان خسارت می دهد و مردم برای ثبت شکایات باید به سامانه ی بیمه ی توانیر و اپلیکیشن برق من مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی اطلاعیه ای نحوه ی دریافت خسارت به لوازم برقی بر اثر قطع برق را اعلام کرد: مشترکان می توانند موارد آسیب دیدگی دستگاه ها در نتیجه قطع و وصل برق را در سامانه ی bimeh.

tavanir.

org.

ir  ثبت کنند.

مشترکان پس از تعمیر کردن وسایل، مستندات آن را در همین سامانه بارگذاری و خسارت دریافت کنند.

 بیمه برای جبران خسارت قطع برق مردم و مشترکان محترم برق تبریز، تا سقف 25 میلیون تومان خسارت می دهد و مردم برای ثبت شکایات باید به سامانه ی بیمه ی توانیر و اپلیکیشن برق من مراجعه کنند.

در حال حاضر مشترکان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر در بخش بیمه ی مشترکان و یا اپلیکیشن برق من نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند تا پس از طی مراحل، پرداخت خسارت عملیاتی شود.

در قبض های مشترکان شهری و روستایی، بندی لحاظ شده که مربوط به همین موضوع پرداخت خسارت است که بر این اساس مبلغ یکصد تومان آن مربوط به مشترکان خانگی شهری و 50 تومان مربوط به مشترکان خانگی روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه دریافت خسارت به لوازم برقی بر اثر قطع برق / پرداخت خسارت تا 25 میلیون تومان

نحوه دریافت خسارت به لوازم برقی بر اثر قطع برق / پرداخت خسارت تا 25 میلیون تومان