مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:502021-08-23پزشكي

کمبود تخت و دستگاه اکسیژن آزاردهنده است / تأمین سرم در روزهای آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کمبود تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن برای مداوای بیماران کرونایی به شدت ما را رنج می دهد و سعی و تلاشمان بر تأمین کمبودها از سایر مناطق کشور است.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کمبود تخت بیمارستانی و دستگاه اکسیژن برای مداوای بیماران کرونایی به شدت ما را رنج می دهد و سعی و تلاشمان بر تأمین کمبودها از سایر مناطق کشور است.

شهرام حبیب زاده یکم شهریور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت حاد و بحرانی کرونا در استان اردبیل و افزایش روزافزون بیماران بستری دلتا کرونا در این استان اظهار کرد: تعداد بیماران بستری بدحال کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی از مرز 900 نفر عبور کرده و روزانه بیش از یک هزار و 100 نفر نیز به صورت سرپایی و موقت داروهای ضد کرونا را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بیمارستان های استان به ویژه در اردبیل نگران کننده است به طوری که علاوه بر تخت های تمام بیمارستان ها و مراکز مجهز شده، تعداد زیادی از بیماران در راهروها و محوطه های بیمارستان ها خدمات موقت و سرپایی را دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه آمار فوتی های کرونا در این استان از دو هزار نفر در 18 ماه گذشته عبور کرده است، گفت: روزانه 10 تا 15 نفر فوتی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت و دستگاه اکسیژن آزاردهنده است / تأمین سرم در روزهای آینده

کمبود تخت و دستگاه اکسیژن آزاردهنده است / تأمین سرم در روزهای آینده