مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:052021-08-23سياسي

افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان غربی/رونمایی از محصولات دانش بنیان


صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان آذربایجان غربی با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

- صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان آذربایجان غربی با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان آذربایجان غربی به عنوان پنجاه و هشتمین صندوق پژوهش و فناوری کشور امروز دوشنبه اول شهریور ماه با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، رییس پارک علم و فناوری و رییس صندوق پژوهش در پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

این صندوق پژوهش و فناوری پس از اخذ مجوز از کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و طی مراحل لازم با سرمایه 60 میلیارد ریالی به صورت رسمی به ثبت رسیده است.

ارائه خدمات ضمانت نامه ای، تجاری سازی نتایج پژوهش ها، جذب و یا هدایت منابع مالی دولتی و سرمایه گذاری خطرپذیر، ارائه خدمات مالی و تسهیلاتی، مشارکت و سرمایه گذاری در ایجاد، توسعه و توانمندسازی شرکت های فناورانه و دانش بنیان، اخذ و اعطای کارگزاری و عاملیت منابع و ارائه خدمات ارزیابی و امکان سنجی از خدمات صندوق پژوهش و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان غربی/رونمایی از محصولات دانش بنیان

افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان غربی/رونمایی از محصولات دانش بنیان