مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-23سياسي

گروه های مختلف افغانستانی از فرصت خروج آمریکایی ها بهره بگیرند


رییس جمهور در گفت وگبا صدر اعظم اتریش تاکید کرد که گروه های مختلف افغانستانی در تعامل با هم از فرصت خروج آمریکایی ها برای ایجاد یک الگوی حکمرانی فراگیر بهره بگیرند.

- رییس جمهور در گفت وگبا صدر اعظم اتریش تاکید کرد که گروه های مختلف افغانستانی در تعامل با هم از فرصت خروج آمریکایی ها برای ایجاد یک الگوی حکمرانی فراگیر بهره بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، ظهر امروز دوشنبه در گفتگوی تلفنی سباستین کورتس صدراعظم اتریش با وی، با اشاره به سابقه 500 ساله روابط دوستانه و سازنده دو کشور گفت: این سابقه طولانی، سرمایه ارزشمندی برای آینده روابط است.

رییس جمهور با بیان اینکه با وجود اراده و انتفاع از تعاملات اقتصادی، کاهش مبادلات تجاری دو کشور مبنا و توجیه منطقی ندارد، اظهار داشت: باید حافظ منافع دو کشور باشیم و اجازه ندهیم بدخواهان با ترفندهای مختلف بر این روابط تاثیر بگذارند.

رییسی در ادامه این گفتگو با اشاره به سوال صدراعظم اتریش درباره رویکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات اخیر افغانستان تصریح کرد: اگر به تاریخ معاصر افغانستان دقت کنیم، می بینیم از وقتی آمریکایی ها دخالت در امور این کشور را آغاز کردند، افغانستان یک روز خوش ندیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مختلف افغانستانی از فرصت خروج آمریکایی ها بهره بگیرند

گروه های مختلف افغانستانی از فرصت خروج آمریکایی ها بهره بگیرند