مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 13:102021-08-23ورزشي

13 مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان هستند!


مجلس 20 روز قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک نامه ای به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارسال کرد تا لیست همراهان ورزشکاران که به رقابت های توکیو رفته اند را به مجلس بدهند، - محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی علیه وزارت ورزش دولت روحانی افشاگری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فروردین با اشاره به نتایج المپیک و بررسی دستاورد های ورزش در دولت حسن روحانی اظهار داشت: نتایج المپیک توکیو با اینکه مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه ریزی مناسبی در این باره نداشته اند، اما بد نبوده است؛ نتایج و مدال های اخیر ایران در المپیک توکیو بر اساس لیاقت ورزشکاران ایران و استعداد ذاتی آن ها به دست آمده است.

وی افزود: باید نحوه اعزام هیات های ایرانی به توکیو به منظور حضور در المپیک بررسی شود و کنکاش کنیم چرا مربی بدنساز یک تیم به توکیو اعزام نشده است، اما مسئول دفتر رییس فدراسیون را با خود برده اند؟ در حالی که این موضوع آفت و آسیب ورزش محسوب می شود.

بدنساز تیم ملی کاراته به توکیو اعزام نشده و به جای او مسئول دفتر فدراسیون را با خود برده اند که نتیجه آن آسیب دیدگی ورزشکار حین رقابت با حریف اش است.

رییس فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: وقتی حسن یزدانی در 10 ثانیه آخر کشتی رقابت را می بازد، این موضوع مرتبط با مشکل فنی نیست، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان هستند!

13 مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان هستند!