مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 13:552021-08-23ورزشي

مبنای برنامه ریزی شورای شهر بر اولویت گذاری در امور زیرساختی باشد


مبنای سیاست و برنامه ریزی شوراهای اسلامی باید بر اساس اولویت گذاری در امور زیرساختی و اتخاذ تصمیمات و تدابیر جامع برای مدیریت بهتر و مناسب شهر باشد.

- ، مهدی مهرور بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر جدید هشتگرد با تأکید بر لزوم هدفگذاری و برنامه ریزی مناسب در انجام امور شهر اظهار کرد: مبنای سیاست و برنامه ریزی شوراهای اسلامی باید بر اساس اولویت گذاری در امور زیرساختی و اتخاذ تصمیمات و تدابیر جامع برای مدیریت بهتر و مناسب شهر باشد.

وی بیان کرد: شوراهای اسلامی نقش مهم نظارتی بر اجرای مصوبات در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و …را در شهر دارند و باید به گونه ای عمل کنند تا پیشرفت اجرای امور به صورت علمی و تخصصی صورت گرفته و تمامی جوانب امور به خوبی سنجیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: هدفگذاری و برنامه ریزی امور زمانی نتیجه مطلوب را خواهد داشت که به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی و اجرایی شوند.

وی رعایت استانداردهای ساخت و ساز را در شهر جدید هشتگرد ضروری دانست و افزود: شهر جدید هشتگرد به جهت دارا بودن موقعیت خاص در ساخت منازل بلند مرتبه، نیازمند توجه ویژه در بخش ایمنی و تمهیدات لازم در رعایت اصول شهرسازی است که باید از سوی شوراهای اسلامی به عنوان یک اصل مهم در اولویت قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای برنامه ریزی شورای شهر بر اولویت گذاری در امور زیرساختی باشد

مبنای برنامه ریزی شورای شهر بر اولویت گذاری در امور زیرساختی باشد