مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 14:102021-08-23اقتصادي

بهره برداری از 85 پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان قم


همزمان با هفته دولت 85 پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغالزایی 1326 نفردر استان قم به بهره برداری می رسد.

- ، بهرام سرمست ضمن تسلیت ایام سوگ و عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره اسوه دولتمردان و خادمان صادق نظام شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: در این هفته، 85 پروژه در بخش های مختلف زیربنایی، صنعتی، عمرانی و… با اعتباری بالغ بر 8,424 میلیارد ریال افتتاح می شود.

استاندار قم با اشاره به جزییات طرح های افتتاحی هفته دولت استان تصریح کرد: 57 مورد از مجموع این پروژ ها با اعتباری افزون بر 4,959 میلیارد ریال مربوط به سه بخش مهم صنعتی، زیربنایی و کشاورزی می باشد.

وی افزود: 11 پروژه عمران شهری با اعتبار 2,764 میلیارد ریال و 10 پروژه آموزشی و آموزش عالی با اعتباری به ارزش بیش از 565 میلیارد ریال عناوین دیگر طرح های آماده افتتاح استان در هفته دولت امسال را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در شرایط بسیار سخت مالی ناشی از تحریم های دشمن و بحران محسوب می شود و امیدوارم با تداوم این همکاری ها بتوانیم موج پنجم این بیماری را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 85 پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان قم

بهره برداری از 85 پروژه به مناسبت هفته دولت دراستان قم